diumenge, 17 de juliol del 2011

Aquí la primera curiositat !!*!!




Va ser ahir quan em van donar un bon ensurt! Estava a casa treballant d'esquenes a la carretera a uns 100 metres d’aquesta sota un sol de justícia quan va succeir tot. 
Movia unes caixes tot concentrat quan vaig sentir un cotxe que arribava a força velocitat al terreny de davant de casa meva, per la velocitat que portava a l’entrar a l’esplanada com a mínim s’havia passat de frenada, cosa bastant habitual entre els conductors que entren per primer cop al creuament de casa meva. Alertat pel soroll sobtat del cotxe a l’entrar a la superfície terrosa vaig girar-me per a veure que passava amb la sorpresa que aquest era un cotxe de policia, i venia directe cap a mi, el cotxe patrulla hauria pogut anar cap a la porta de casa, cap a l’oficina, cap a la porta del magatzem o en direcció a qualsevol de les altres persones que voltaven per allà, però no, el tot-terreny de la bòfia venia directe cap a mi deixant una cortina de pols al seu darrera.
I aquí és on vaig tenir l’ensurt, en aquell moment em van passar 1000 mil coses pel cap i cap d’elles era bona per la meva persona, que si ves a saber quina has embolicat sense donar-te’n ni compte i t’han enganxat, que si algú t’ha identificat per ves a saber el que, i unes quantes coses encara més absurdes..... fins i tot vaig estar-me a punt de posar córrer però només no vaig fer-ho perquè m’hauria sentit ridícul quan m’haurien agafat.
Al cap d’aquells interminables 3 o 4 segons (ara ridículs), paren els locals al costat, baixen la finestreta lateral:
-           - Marc Miró i Grioles?
-           - Sí, jo mateix....
-           - Tenim una notificació de l’Ajuntament per a tu, la setmana que ve has d’assistir a una comissió informativa com a regidor de Tremp que ets.
Quan em van dir això em queia la gota al costat del cap i devia tenir una cara de gamarús...

És una minúcia, però vull recordar-ho així de simpàticament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada