dimarts, 26 de juliol del 2011

Canvi paisatgístic al Pallars Jussà. Els independentistes ja tenim un lloc de culte al Pallars.

L’altre dia vaig anar al llac de Sant Antoni a banyar-me, concretament a la raconada, i quan tornava cap a casa.....BuuUUuUuuuuaAAAaaaaAaAahhhhHHHHHH    !!*!!

Quina animalada vaig veure! Just a sota Talarn, al creuament amb la carretera de Santa Engràcia algú ha pintat l’estelada més gran que hagi vist mai! Recordeu aquell cartell publicitari de Caixa Catalunya que fa anys que s’havia esborrat i estava abandonat???? Doncs uns animals hi ha pintat l’estelada de la fotografia adjunta! I el missatge del costat també és bastant convincent i m'ha agradat força.


 Allò almenys fa 6 metres d’altura i uns altres tants d’amplada, o sigui que els animals en qüestió han fotut una pintada de 30 o 40 m2. Fins i tot vaig girar cua amb el cotxe i vaig tornar per mirar-m’ho de prop i fer-hi fotos. Per a que us feu una idea de la grandària de tot plegat, adjunto aquesta altra foto on el que tinc a darrera és una de les barres daurades de l’estelada!

A partir d’ara, l’11 de setembre els independentistes del Pallars anirem a la falda de la riba on s’erigeix el cartell publicitari amb l’estelada pintada, hi deixarem rams de flors, cantarem els segadors cara al sol i amb corbata nova i celebrarem un dinar de germanor on segur que també hi assistiran els reagrupats pallaresos.

Quins animals  !!*!!

1 comentari: