dijous, 14 de juliol del 2011

Motivacions

Com tothom quan comença un blog, jo també fa molt temps que em plantejava començar-lo, però no volia fer literatura i no creia que fos capaç de transmetre alguna de les meves passions de manera que pogués interessar prou a ningú fins al punt de que aquest algú acabés agafant l’hàbit de xafardejar-lo habitualment. Alguns dies tens coses interessants per explicar però una flor no fa estiu i per això tampoc val la pena fer un blog.
Ara, finalment he trobat un motiu per escriure periòdicament:  escriure periòdicament per mi! De l’adolescència en endavant mai he escrit un dietari durant dos dies seguits, però sovint lamento que no m’apunto les coses curioses que em passen i al cap del temps se m’obliden. I a part de compartir curiositats gracioses i comptades reflexions sobre alguns temes d’interès, només puc oferir-vos el meu viatge a Brasil que realitzaré al setembre. Allà aprendre a ballar samba i us podré acostar a una experiència diferent que m’il·lusiona, llavors si que pretenc que el blog sigui el canal de comunicació amb els meus amics i crec que us podré oferir unes lectures més amenes i enriquidores
Per tant, d’ara endavant coses curioses cap aquí, i d’aquí a uns anys gaudiré molt rellegint-ho. A reveure!

3 comentaris:

  1. Ei Marc! que disfrutis molt en aquest bloc. El gran repte és la constància.
    mos veiem aviat!

    ResponElimina
  2. Enhorabona, Marc. La Pallarsfera creix, amb una poteta al Brasil.

    ResponElimina
  3. Clar que sí Marc, a escriure!! Molta sort amb el bloc!

    ResponElimina