divendres, 5 d’agost del 2011

Què trobem a internet sobre Brasil (segona part)




Ja sé que vaig dir que el pròxim post tocava informació sobre Sao Paulo en concret, però crec que hi ha una informació important sobre el Brasil que és important i que no vaig poder penjar perquè el post anterior ja no m'acceptava més fotos. La informació és la següent: 


A BRASIL ESTÀ PROHIBIT FER TOPLESS! 


Però tot i això, les noies són molt enginyoses i solucionen aquest problema amb suggerents biquinis de fil dental, aquí les fotos que he trobat sobre el tema:














I evidentment, la part de baix és tanga, i a continuació ve la part del fil dental:





Si us hi fixeu bé, no és una noia despullada vista des del darrera, és una noia que va decentment vestida amb el biquini més petit del món, fet de fil dental.




















I com que aquest és un tema que m'agradava he seguit investigant i he trobat dues modalitats diferents de biquini (dic biquini però és un superlatiu, s'ha d'inventar un altre nom). A continuació les altres dues modalitats:





Aquí la modalitat de les enganxines al mugró (us prometo que no és un muntatge, si poseu "tapa mugró" o "cubre pezones" al buscador d'imatges del Google trobareu centenars d'imatges com aquesta).






I dins de la varietat tapa mugró també hi ha models més educatius i pedagògics com aquest que porten els Barri Sèsam brasilers.


I si no us ho creieu aquí en teniu un exemple:

Barri Sèsam brasiler (a partir del segon 20)








I finalment l'altra modalitat de biquini que falta que ja no sé com definir..... val més una imatge que 1000 paraules.... em refereixo al primer bi...comseli'ndigui que apareix al vídeo.

bi...comseli'ndigui (això ho he trobat al youtube posant biquinis brasilers).


I com al post anterior on buscava informació sobre Brasil per saber que m'espera allí.........doncs dic el mateix: Espero veure-hi totes aquestes coses.



:-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada