dimarts, 27 de setembre del 2011

Avui és un joc, amb quin fragment del text t’identifiques? Dia 13

No hi sóc, això és una realitat!

No podem cantar els gols del Barça, no podem riure amb les teves històries, no puc animar-te mentre jugues a la selecció, no podem discutir de moda i/o torneu a l’estranger, no et pots enfadar i anar-te’n a casa, no podem reflexionar junts amb el teu punt de vista perspicaç i embolicador, no podem anar a fer-ne alguna, no em pots portar la contrària sense tenir raó!!.......

Però no obstant m’assabento de moltes coses, sé que a algunes us han prenyat i altres us heu emprenyat, llegeixo els diaris i sé que hi ha pobles que s’enfonsen, alguns aneu a manifestacions contra la violència (també ho he vist als diaris), alguns feu vacances que semblen un martiri i desistiu, m’enyores, uns heu canviat de feina i no m’ho heu dit!! 

Altres en canvi us fan propostes INTERESSANTS que tampoc m’heu explicat(¿què em fas el llit?, alguns continueu lluitant i negociant pel local, comenceu i dieu que començareu blogs d’Internet(ànims i perseverança), acabeu les carreres, comenceu noves etapes, heu fet el primer entrenament, em seguiu informant amb un punt de vista punyent i divertit.......

Altres en canvi ens havíem de veure cada cap de setmana i no us he vist ni us veure en 3 mesos, altres no sé quan us matriculeu però us matriculeu, alguns no teniu company de pis i l’heu de substituir(no és facil en el vostre cas) .... i podria seguir.....

....I també hi ha una persona que és el seu aniversari, que està una mica trista, i que hauria pagat per veure-li la cara quan no s’ho esperava i li ha arribat un ram de roses (qui m’ho pot haver dit? No m’ho ha dit ningú perquè hi tinc alguna cosa veure), t’estimo i vull que la gent ho sàpiga!!*!!  Ja sabeu que no hi sóc, això és una realitat! Però a mi res m’allunya de la meva terra i fa que deixi a l’estacada els meus compromisos amb la meva gent.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada