dijous, 29 de setembre del 2011

Dia 5. El primer dia de feina superat! M’hi acostumaré ràpid!

Ha estat el meu primer dia de feina, em passaven a buscar a les 7:30 hores i me despertat a les 7:20, així que directament m’he oblidat d’intentar donar aquella impressió de persona impecable que volia donar, i també d’aquell temps que volia tenir per mi per relaxar-me abans de començar per rebaixar els nervis que no he tingut temps de tenir.

No sé perquè em preocupava, he estat el primer a arribar quan m’han enviat al meu laboratori pertinent, una sala immensa amb aparells immensos que no sé que eren i tot de laboratoriets petits. En fi, m’he posat a internet i he intentat contestar els mails que he pogut (ho sento Oriol entre altres però no he tingut temps d’enviar-te tot el que us tenia preparat).

Al cap de poc ha arribat el meu company que m’ha ensenyat tota la uni, quan coneixia tothom he encintat una poma amb cinta adhesiva de manera que quedes totalment coberta però de manera que no es solapessin les cintes, fent les formes amb un cúter que no tallava, després arrencàvem la cinta adhesiva i la pesaven.... això era per calcular la superfície de la poma però a mi se m’acudien maneres millors de fer-ho.... en fi....

I a les 10 hem encès una estufa del laboratori, hem baixat a una cambra refrigeradora i hem agafat una pizza, la resta la podeu imaginar, no m’ho podia creure però ha anat així....

La boníssima pizza de laboratori

A les 11 cap a la inauguració de la setmana cultural dels alumnes del departament, a les 12:15 a dinar, a les 13:30 a no treballar sol un altre cop, fins a les tantes en que he fet unes solucions, les he escalfat, i llavors he microencapsulat aromes com el Ferran Adrià. La encapsulació consisteix en posar una gota de líquid dins l’altre líquid, reaccionen fent una cobertura al voltant de la goteta, i tens el primer líquid dins la cobertura al qual li pots fer uns tractaments interessants. Us podria explicar els tractaments interessants als que es pot sotmetre la goteta encapsulada però ni us vull avorrir més, ni ho he entès jo tampoc.

A les 16:30 feien una conferència per alumnes sobre la encapsulació, i volia saber-ne més, així que m’han donat permís per anar-hi, m’he assabentat d’alguna cosa fins a les 16:45 en que ha arribat el professor amb el primer alumne.

Treballen amb fruits secs molt xungos aquesta gent, aquest no sé
com es diu, però és lo més astringent que he provat mai!

Quan s’ha acabat la conferència he cregut que ja havia complert amb el meu no treball i una professora m’ha dut amb cotxe a conèixer la ciutat i m’ha portat a casa.

Sembla que m’enfumi dels brasilers, però el que ha passat és que simplement, avui encara no m’havien preparat  feina, a veure que tal demà....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada