dijous, 24 de novembre del 2011

Avui he anat amb moto! Dia 21

Quan era adolescent tot el dia anava amb la moto amunt i avall, això va durar fins als 18 anys i 1 dia en que em vaig examinar del carnet de cotxe, des de llavors no he tocat mai més una moto.

Per això quan avui un dels meus companys de feina m’ha portat al centre de la ciutat amb moto m’han vingut molts records agradables a la ment. La sensació de l’aire xocant contra el meu cos i de sentir-te més amb contacte amb l’ambient, de sentir-te més àgil i més ràpid ha estat agradable mentre avançàvem els cotxes per l’esquerra; després els hem començat a avançar per la dreta, en semàfors en vermell, per carrers a contradirecció, i hem estat a punt d’avançar un cotxe per sota, i les sensacions ja no han estat tan agradables...... hi ha hagut un moment en que fins i tot he dubtat que anéssim per un carrer de la ciutat.....




I després s’indignen perquè algú està conduint i parlant per telèfon a la vegada, mentre hi ha vianants que creuen l’autopista a peu......en fi......

.....en fi......., he anat a Brasil a fer coses de brasilers com els brasilers! Per tant aupa les motos kamikaze!






:-) 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada