dimarts, 1 de novembre del 2011

Dia 13. Quants cops em puc perdre anant i tornant de la universitat?




Per coses de la vida, uns quants del dies d’aquesta setmana no m’han pogut venir a buscar a casa per anar a la uni, ni tornar-me amb carro al vespre. Així que he decidit ser saludable i caminar, així que divendres a la tarda.... sense haver dormit gairebé..... vaig fer una volta turística al·lucinant per arribar a casa! (http://antenti.blogspot.com/2011/10/dia-8-dijous-universitari.html)


El dilluns al matí també vaig voler caminar, però anava passant l’estona......, anava picant cada cop més el sol tropical..... i jo pensava:

-  Tranquil que la uni està per allà  i no està gaire lluny.....

Total que quasi vaig acabar bevent aigua d’una cloaca i quan vaig arribar a la uni em vaig fotre a la piscina per refrescar-me (sort que tenia el banyador al laboratori, em vaig poder canviar els pantalons suats després del bany!)

A la tarda em van deixar mirar un mapa per tornar cap a casa pel lloc adequat:

-  Vols que et deixi el mapa? Et pot ser útil!
-  No! No!  Gràcies, amb aquesta mirada ja he vist per on he d’anar... (sóc un home)
-  No cal que us expliqui el final.....

Dimarts, decideixo no anar a treballar perquè no tinc ganes de caminar (m’han esbroncat però m`és igual), per contrapartida vaig a comprar unes sabatilles esportives, una tovalloleta i 2 pantalonets d’esport que estrenaré l’endemà.

Dimecres ja proveït d’un mapa surto corrent de casa amb la motxilleta i les coses per dutxar-me a la uni! Confio massa amb mi (ara ja em conec el camí i no em cal mirar el mapa) i em passo un sou (de la Diputació de Barcelona) un creuament.... menys mal que porto el mapa i després de fer zigs-zags per carrers estrets arribo triomfal a la Universitat havent rebaixat la mitjana dels temps 5 minuts, però molt més cansat.

Dimecres a la tarda torno a sortir corrent de la uni! Trobo tot el camí sense problemes fins que arribo a l’últim punt conflictiu, però perquè mirar el mapa si puc practicar el portuguès.....????   Paro al primer que em passa per allà i entenc perfectament com amb una rialla d’orella a orella em diu:

-  Treiz quadras para ala, onde hay eixe homme i eixe muro vermelho.
-  Obrigado!

Total, que arribo allà i al final he de treure el mapa...... El cabró m`ha enviat en direcció contrària per a que els seus col·legues m’obrin en canal i em violin. Faig les 6 quadres en direcció contrària i arribo al meu carrer, estic al número tres-cents i pico, visc al 1761, ja quasi sóc a casa!

Demà ho tornaré a provar!



:-)

3 comentaris:

  1. Ànims Miró, ets l'esperança trempolina per als proper campionats mundials d'orientació!

    ResponElimina
  2. Tret de per l'iss pro, ancantat sería la teva parella pel que vulgessos.. mmmm... el meu spanish gai... grrrrrrraaauuu!! :P

    ResponElimina