divendres, 11 de novembre del 2011

Dia 15. La festa Ta Proibido Macho.

És dijous, que toca els dijous? Exacte! Sortir de festa!

El dimecres em va arribar un mail d’una d’aquelles persones que em preguntava si era el gay espanyol i jo li deia que no. Em deia que avui hi havia una festa, em convidava a anar-hi amb ell i m’oferia un llit per dormir a prop de la uni, cosa important quan a les 9 has d’anar a treballar.

Estic molt cansat i tinc unes agulletes brutals d’anar corrent a la uni els dies anteriors, no tinc gens de ganes de sortir, tot i així és dijous i he de conèixer gent.....

En aquesta festa només si podia entrar disfressat de dona i jo no he tingut cap problema per disfressar-me, molts sabeu que no tinc gaires problemes per això, i que a més, fins i tot  hi tinc força habilitat (Recordo Carnaval en que anava de folklòrica, recordo Tunísia, recordo Tunísia.... entre altres).


El que no em pensava pas és que els brasilers tinguessin una habilitat innata per fer el travestí! Penya maquillada, pits postissos de qualitat, pentinats, sabates de taló, depilacions ...... i penya ballant com a putes.
I esclar, en una festa on només hi ha ties suposo que voleu saber que pensava de les ties....:

-  Aquesta tia.... quin tros de dona........ , .....aquesta atra tia......me cago en.... é un tio!,  ......aquesta també fot frente....., ....quin cul fot .....aquet també é un tio!    Saps què Marc ves al bany que t`has de rentar la cara que vas mol pet (evidentment).

I un cop al bany:

-  Oh! Que bé rentar-te la cara, ara ho veuràs tot molt més clar...... Què fot aquesta tia entrant al bany d’homes? .....Però que es treu d’aquí sota....aaahhhhhh!!!! quina combinació més repugnant!!!!!!!
....
-  Vinga Marc, fes un riu i ves a casa, que et pensaves que anaves a una festa de disfresses i això està massa ambientat......hòstia!!!!!!.........Si arribo a saber que això de la faldilla é tan còmodo ho utilitzo tota la vida....... oooohhhhhhh!
........
-  Són les 6 del matí, vas pet, vas vestit de dona, i entres a treballar a les 9....:


-  Vols dir que aniràs a treballar demà? Vull dir d’aquí una estona?


:-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada