dijous, 17 de novembre del 2011

Dia 16. Els divendres no són tan diferents aquí!

A les 8:20 sona el despertador del puto telèfon mòbil que et vas programar abans d’anar a la festa d’ahir. Tinc el temps just per fer el ronso 10 minuts, dutxar-me i treure’m l’olor a perfum de p..... amb el que ahir em van ruixar, esmorzar els espaguetis que van sobrar d’ahir a sopar i que ara deuen estar secs, i arribar a la feina. Decideixo que havent faltat a un dia de curro aquesta setmana ja n’hi ha prou i vaig al curro.

Entro a la uni amb un que encara porta maquillatge, el pobre encara va coix per culpa dels tacons. Obre la porta del Departament i em cedeix el pas:

-  Això et passa per ballar com una sómera. Nâo, nâo, você primero per favor.

Jo no porto maquillatge però tothom em pregunta per la festa, ho duc escrit a la cara......

Oh! Allà hi ha el que en comptes de fer valoracions es dedica a agafar les mostres de fruita sobreres que els altres analitzem i fa sucs:

-  Ha suco na alguna geladera?

Agafo el primer vas de precipitats que trobo sense mirar si és net o és brut i em salto per enèssima vegada 438 normes internacionals de treballar en un laboratori. El suc és molt millor  que els espaguetis d’esmorzar, avui és de  meló, abatxí i menta.....formidable! Em prenc un café i ja no queda ningú amb qui xerrar per allà:

-  Avui serà un dia molt dur!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada