dilluns, 21 de novembre del 2011

Dia 20. Problemes de finançament.

Quan fas comptes per arribar a final mes, aquí a Brasil passa el mateix que a Catalunya, passa que t’escandalitzes i no hi arribes, però aquí això és especialment greu.....

Avui he fet un Excel per saber en que em gasto els diners i quants me’n queden. Gasto molt poc, jo diria que només l’imprescindible. A més, els números del que tenia inicialment i del que em queda em quadren, i no observo cap despesa important que no consideri fonamental (bé, he sortit 2 dijous però no vaig gastar gaire i diguem que també ho considero bàsic).

D’altra banda, em vaig endur massa pocs Reais d’Europa, ja que donava per fet que em veurien cara de gringo que diuen ells, i que em violarien i m’atracarien només arribar...... A més, tot i que barata, aquest cap de setmana m’he programat una activitat a la que ja m’he compromès (tampoc aniré a Brasil i em quedaré a casa els caps de setmana....). Doncs resulta que si gasto el mínim programat aquest cap de setmana..... ja no em quedarà un duro, o millor dit un Reais per a continuar subsistint.....

Però per sort, existeixen els papes, que estan disposats a enviar-me uns quants diners com ja havíem acordat, quan em fessin falta.......

Però per desgràcia, les oficines de correus de Brasil on puc rebre diners mitjançant la Western Union o altres agències d’enviament d’efectiu fa 20 dies que estan en vaga i no sembla que hagin d’aturar-la en els propers dies....... Per sinó ho suposàveu això dels serveis mínims no ho tenen gaire clar aquí.....

Afortunadament, he cobrat una part del salari que em toca per haver treballat aquest mes i podré seguir subsistint.........

Però desafortunadament, la gent que treballa als bancs també està en vaga demanant augments de salari, i també fa molts dies que estan en vaga i no tenen intenció d’aturar-se......... i tampoc tenen gaire clar que és això dels serveis mínims.




Menys mal que els caixers dels bancs funcionen.......

Però més mal que no estic segur de que acceptin targetes de dèbit d’altres països de bancs que no són presents aquí....... comissions a part, que això ja me la repampimfle....

Realment no sé com m`ho faré per viure a partir del dilluns....tinc uns quants euros però de moment no sé on anar-los a canviar......

M’estic plantejant seriosament la prostitució, vendrem el portàtil, i donar classes de conversació d’espanyol.....

Però per sort, l’assegurança de vida que em van obligar a fer per entrar al país, deu cobrir coses com estar tirat en una cantonada mal nodrit i morint-te de gana....... no?





En fi....... espero explicar-vos el final......




:-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada