dimecres, 19 d’octubre del 2011

Dia 8. You are the spanish gai. No! ni spanish! Ni gai!

Els brasilers són SUPERsimpàtics, els agrada molt xerrar encara que sigui de qualsevol casa i si et veuen sol o apartat en algun lloc de seguida et venen a integrar, són molt acollidors.

El campus és petit i sóc l’únic Mediterrani de tota la uni, la gent parla molt i tothom ja sap perfectament qui sóc, on treballo..... fins i tot em van citar textualment en una conferència d’antics alumnes quan parlaven dels idiomes....

Així doncs això es tradueix en que tothom em ve a parlar i molts em diuen:

-   Hi Marc! I’m _______, you are the spanish guy. I study spanish/my neighbour studies/ my friend studies/my enamorado/....... and I/he/she/we.... love Spain, Can I/he/she/they..... practise spanish with you?

      -   Me’ls miro amb cara de que m’estàs dient:

-    I’m not spanish, I’m not gay, I hate Spain.

I es queden tots flipant igual que quan vam jugar al PRO, em van passar els comandaments de la PlayStation amb l’equip d’Espanya ja elegit i quan em feien un gol jo també el celebrava amb ells.....

Total, que es queden flipant i llavors ja parlant en castellà si parlaven en primera persona, o seguint en anglès si parlaven per tercers, ja els tinc al meu terreny i els explico el cas de la relació entre Catalunya i Espanya.

Això m’ha passat exactament així més d’una i dues vegades!

3 comentaris:

  1. A vore... espanyol es clar que no.. però de gay si que en tens una miqueta, reconixe-ho Miro.

    ResponElimina
  2. Així m'agrade!!! fent país

    ResponElimina
  3. SSSSSSShHHHHH Girella! Que no et senti el Duran,
    En tinc un altre de preparat fent país Lluís, ja el veuràs....

    ResponElimina