dilluns, 10 d’octubre del 2011

Dia 8. Dijous universitari

Ahir a la nit van arreglar l’internet a la casa on estic allotjat, tot el dia que només penso en acabar ràpid la feina i escapolir-me per anar a parlar amb el meus per Skype. En tinc moltes ganes....

Són les 5 de la tarda, crec que ja he complert, no veig feina a la vista així que marxo, quan estic marxant em creuo les alemanyes que van cap a la piscina a banyar-se:

          - Come to the pool with us!
         -  No! No! If I go to the swiming pool will be very late when I will arrive at my house and today I’ve to go walking.....
         -  That’s a moment, you ‘ve to prove it! And later we can go to the White Party.
         -  No! No! Tomorrow I’ve work at the laboratory at 8 o’clock and my house it’s so far.
        -  If you comes to our house to sleep, you can sleep few hours and go to the work.....
         -  No! No!.....
         -  The party ends at five o‘clock, you can sleep 2 hours.
         -  No! No! The work......

I en aquell moment passa per allà la meva tutora de la feina i em diu en portunyol:

        - Amanhà vossé tenhe venir maiz tarde.

Així que sense ganes cap a la piscina, i cap a casa les alemanyes... però abans de sopar els vaig confessar que al començament no volia vindre perquè volia connectar-me a l’Skype aviat. S’havia fet tard després de la piscina, anar a comprar, dutxar-nos.... però finalment em vaig connectar a l’Skype des de casa les alemanyes, més d’una hora de monòleg a les 2 de la nit hora catalana, parlant amb la meva llengua que ara encara estimo més, explicant coses a la mama, el papa i la Laura, que feliç vaig ser....

I la festa a la discoteca de després..... ja s’ha fet molt llarg el post, ja us explicaré una altra festa un altre dia, només dir-vos que es deia White Party i que tothom havia d’anar de blanc, va ser divertit.


2 comentaris:

  1. Menys estima i menys piloteig envers el català Mironet, que això no és cap mitin. El que has de fer és apendre alemany, pebrots!!!


    Main pallaresen butiffarren ist gut!

    ResponElimina
  2. Amb el portugués de moment ja en tinc prou....i si no et creus que pots arribar a enyorar el català, veste´n a l´altra punta de món sense mòbil o amb un mòbil que no funciona. I el dia 23 de la teva estada, sent la única paraula en català de part d´un hongarès que et diu (en anglès) que va viure fins als 2 anys a Bcn i que parlava el català perfectament però que no es recorda de res, i al final et diu adèu. Et prometo que em pensava que em moria d´emoció.

    ResponElimina