dimecres, 26 d’octubre del 2011

El segon xurrasco. Dia 12








Aquest diumenge em vaig aixecar tard però amb ganes de fer coses brasileires, i què hi ha més brasiler que una xurrascada. A l’hora que era ja no vaig esmorzar perquè si avui fem un altre xurrasco, no val la pena que m’hagin d’embocar igual que a un ànec que engreixen per fer foie....





El xurrasco d’aquesta era menys nombrós, però no per això hi havia menys menjar,.... vaja sí.... hi havia menys menjar perquè aquest cop no havien comprat ni amanida ni postres.





Lo únic que hi havia a la festa que no fos carn i que no portés alcohol els limâos i el sucre, 2 dels ingredients de la caipirinha! I com que volia fer coses brasileires vaig fer-me l’amo de la barra! Caipirinhas venen caipirinhas van!




El xurrasco d’aquesta setmana era més variat! La família de brasilers i els seus amics havien comprat més varietat de carns per a que jo pogués experimentar-ho tot! La llista de la compra per la carnisseria era la següent:


Gepes com les dels camells però d’un
tipus de bou molt xungo que tenen per aquí.




Lingüissa com la que tenim a Catalunya però sense pebre i no tan bona.












Contrafilets com els del xurrasco de la setmana passada.



Un altre tipus de lingüissa de pollastre però
amb espècies i formatge per dins....increible!






















Salxitxes a la vinagreta...... I ah sí!!!!!! Hi havia alguna cosa que no era carn a la xurrascada, el pinxo que veieu a la foto de la dreta és de formatge passat per l’ha graella a mig fondre....també exquisit.












Ja veieu que em cuido.














:-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada