divendres, 28 d’octubre del 2011

Dia 12. El segon xurrasco, les begudes.

Aquest post és la seqüela de l’anterior, el segon xurrasco.





Un xurrasco brasiler no és un xurrasco ni és brasiler si no hi ha caipirinhas i cervejas a fons, ja vaig dir que lo únic que no portava alcohol i carn eren els limâos i el sucre, que són 2 dels ingredients del Cuba Libre Brasiler.










Pel que fa a la cervesa, aquesta gent la posa al congelador fins que es comença a congelar, llavors la cervesa es pot veure, doncs vinga a veure cervesa congelada. A més hem de recordar que l’alcohol és anticongelant, per tant es solidifica per sota de 0ºC.














Els líquids anteriors són obligatoris però existeixen altres complements comuns que els amics de la família amb qui visc també van proveir-se per a que jo els pogués provar tots, i esclar.... no podia fer-los un lleig:


La botella de més a l’esquerra era un licor de canyella que tenia un autèntic aroma de canyella i un gust suau al final.....

La botella amb el 51 és cachassa! Autèntic licor de canya de sucre de més de 40º, i no obstant potable i amb més característiques que l’incendi que et provoca al coll (S’ha de beure amb molta moderació).

La tercera botella era cachassa amarelha, madurada en fusta i de més qualitat però no sé quina contrapartida em deien que tenia....

I la quarta botella és una beguda afrodisíaca que no vaig voler provar i que ells tampoc van provar, recordo que quan vaig sortir de Catalunya em vaig lligar el pixador i no vull que m’exploti.

I lo que hi ha al got de sorbet és una beguda casolana que van fer ells que no sé com es deia.... mortal....






:-p

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada